Till hösten 2017 lanseras House of Carlsberg, en medlemsklubb full av utbildningar och upplevelser. Detta för att stötta och inspirera kunder och växa tillsammans.

Lika viktigt som det är att få en verksamhet att komma igång är det att behålla engagemanget och se nya utvecklingsmöjligheter. För att stötta och inspirera kunder lanserar Carlsberg Sverige House of Carlsberg.

– Vi vill växa med våra kunder. House of Carlsberg, är som ett hus, som vi fyller på med olika delar. Det kan vara ledarskapsutbildningar, workshops, dryckesutbildningar, inspiration… men även nätverk mellan våra kunder. Tanken är att vi kontinuerligt kommer att fylla på med nya saker säger Marcus Larsson, Customer Communication Manager på Carlsberg Sverige.

Marcus Larsson, Customer Communication Manager, Carlsberg Sverige.

Han är noga med att poängtera att det inte ska vara någon form av poängklubb med bonus, kopplat till försäljning, eller liknande som finns inom detaljhandeln och reseindustrin.

Redan i oktober planeras det första eventet, en Inspiration Tour som kommer till Malmö, Göteborg, Örebro, Sundsvall och Stockholm.

För att hitta rätt nivå på evenemangen har Marcus och hans kollegor under det senaste året gjort undersökningar med olika fokusgrupper och referensgrupper.

– Anton Granlund, en flerfaldig Retail Awards-vinnare kommer att dela med sig av sin historia och hur han arbetat för att skapa upplevelser för kunderna. Han kommer även att hålla en workshop. Vi kommer att bjuda på lunch och vår sommelier Karin Berntsson kommer att arrangera en provning av de senaste nyheterna och det kommer att finnas bra möjligheter att knyta kontakter med kollegor i branschen.

Redan nu kan du bli medlem i House of Carlsberg. Kontakta din säljare. En inbjudan skickas till dig så att du kan registrera dig via internet.